Tovább a tartalomra
Webshop Manager

Webshop Manager

Webáruház Készítés és Kezelés – Online Marketing

  • Webáruház
    • Webáruház Készítés
    • Webáruház Üzemeltetés
    • Webáruház Elemzés
  • Online Marketing
    • Google Hirdetéskezelés
    • Közösségi Oldalak kezelése cégeknek
    • SEO webáruházaknak cégeknek
    • Online Marketing vállalkozásoknak
  • Rólam
    • Ki Vagyok?
    • Partnereim
  • Hírek, érdekességek
  • Árak
  • Kapcsolat
Kezdőlap Hírek, érdekességek

Webáruház bérlés? Érdemes?

szerző: Petró KrisztinaHozzászólás a(z) Webáruház bérlés? Érdemes? bejegyzéshez

Az online piac hátterét biztosító webáruház program bérbe adásával több hazai cég is foglalkozik. Érdemes tájékozódni az indulás előtt az árakról és a nyújtott szolgáltatásokról.

Bővebben

Mi is az a PR?

szerző: Petró KrisztinaHozzászólás a(z) Mi is az a PR? bejegyzéshez

A PR az angol eredetű public relations rövidítése, amely magyarul közönségkapcsolatokat jelent. A PR a már korábban boncolgatott marketingkommunikáció része, és kifejezetten arra irányul, hogy a vállalat minél tudatosabban kommunikáljon környezetével.

Bővebben

A Termékpolitika

szerző: Petró KrisztinaHozzászólás a(z) A Termékpolitika bejegyzéshez

Mi az a Termékpolitika? A marketing legelső részét a termékpolitika képezi, amely termékkínálat kialakítását foglalja magába. Petró Krisztina írása Egy termék vagy szolgáltatás azonban önállóan nem megfogható marketing szempontból, csakis …

Bővebben

Az online marketing

szerző: Petró KrisztinaHozzászólás a(z) Az online marketing bejegyzéshez

Marketing az Interneten Mint azt már korábbi blogbejegyzésemben említésre került, a marketing egy nagyon sokrétű ág, sok-sok alfajjal. Az egyik ilyen alfajt online marketingnek nevezzük. Magyarra fordítva ez nem más, …

Bővebben

Mi is az a marketing?

szerző: Petró KrisztinaHozzászólás a(z) Mi is az a marketing? bejegyzéshez

Mindennapjainkban is gyakorta előforduló kifejezés a marketing azonban sokan úgy használjuk, hogy nem is tudjuk a szó magában hordozott jelentését és sokrétűségét. Petró Krisztina írása Nagyon lecsupaszítva a marketing arról …

Bővebben

Hogyan Kell Webáruházat Nyitni? -2

szerző: Petró KrisztinaHozzászólás a(z) Hogyan Kell Webáruházat Nyitni? -2 bejegyzéshez

Hogyan lehet eladni az interneten? 2. rész – Technikai feltételek Petró Krisztina írása Bevezetőként elmondom, hogy nagyon-nagyon leegyszerűsítve írom le ezt a témát. Tényleg olyanoknak, akikben felmerül a fenti kérdés, …

Bővebben

Hogyan kell webáruházat nyitni?

szerző: Petró KrisztinaHozzászólás a(z) Hogyan kell webáruházat nyitni? bejegyzéshez

Hogyan lehet eladni az interneten? Első rész – Jogi Feltételek Petró Krisztina írása Néhány mondatban leegyszerűsítve… Ahhoz, hogy az interneten árusítani hogyan kell kérdésre választ adjunk, két részre kell vennünk …

Bővebben

Miért érdemes webáruházat, webshopot nyitni?

szerző: Petró KrisztinaHozzászólás a(z) Miért érdemes webáruházat, webshopot nyitni? bejegyzéshez

Érdemes belépni még az online piacra? IGEN! Az e-kereskedelem folyamatos növekedése tapasztalható az utóbbi években. Petró Krisztina írása 2017-ben hazánkban 1000 milliárd foritért vásároltunk interneten! (a 2018-as adatok még nem …

Bővebben

Elérhetőségeim

krisztina@websmg.hu

+36307502935

Webáruház

  • Online Marketing
  • Webáruház Elemzés
  • Webáruház Készítés
  • Webáruház Üzemeltetés

Partnereim

 

webshop manager Blossom Fashion | FejlesztetteBlossom Themes.Készítette: WordPress.